«Вивчайте історії провалу, а не успіху. Провали не менш важливі, ніж перемоги!» – Ми зібрали для вас найкращі цитати провідного бізнес-футуролога світу Адріана Сливоцького після його інтенсивних навчальних програм у Львові та Києві.
На початку квітня у Києві Адріан Сливоцький провів інтенсив «Архітектура бізнес-дизайну», де більше 200 учасників одними з перших дізналися про тенденції світового ринку і вектори руху бізнесу:
- Якщо ви думаєте, що ваша бізнес-модель протриває ще 10 років, – ви себе обманюєте! Всі ми інтуїтивно розуміємо, що таке бізнес-модель, але на стратегічному рівні це – ряд, на перший погляд, простих питань, на які важко відповісти узгоджено: хто мій клієнт і хто ним не є? Кому я не надаватиму послугу? Якщо ви помилитесь в цьому, то усе інше розсиплеться… На передовій – ті, хто створює нові бізнес-моделі і творить нову цінність для клієнтів
- Найбільша помилка, яку ми робимо, і це природно, це зупинятися за крок від того, коли наш продукт стає магнетичним
- Не зупиняйтеся у роботі над удосконаленнями! Наскільки краще те, що ми пропонуємо сьогодні, від того, що ми пропонували рік тому?! Думайте про доступність та індивідуалізацію!
Опісля, упродовж двох днів у Києві, тривала програма від Адріана Сливоцького для власників бізнесу «Business Design: T&T»:
- Світ змінився! Тепер стали дуже важливими ті деталі та історія, які завжди були на задньому плані, і яких не бачить споживач. А це також означає, що зростає та цінність, яку компанії отримують від партнерів та постачальників ззовні. Якою була б компанія Apple, якби не контент в Apple Store, який надходить від партнерів?»
У Львові ж Адріан Сливоцький говорив про «Бізнес-системи майбутнього» під час закритої навчальної програми для учасників та випускників Львівської бізнес-школи УКУ. Найкращі цитати провідного бізнес-футуролога занотувала випускниця LvBS Вероніка Саврук:
- Клієнти змінюються і, якщо ми не помітимо цих змін, ми втратимо все! Це і є суть жахіття міграції капіталу.
- Не питайте своїх клієнтів, що б вони змінили, питайте – що їх дратує, вам потрібно знати, що болить цих людей. Людська природа така, що ми не бачимо речі такими, якими вони є, а бачимо речі такими, якими ми є. Тому нам слід перепрограмувати свій мозок: починайте з клієнта, а не з себе!
- Поставте собі ціль до 2020р.: ви, ваші колеги, і кожна людина у вашій компанії має читати, говорити, слухати англійською. Це дозволить вам думати по-іншому (think differently) і прийматі інші рішення.
- What are three different business designs for each new growth initiative?
- Подумайте, яка бізнес-модель стоїть за кожною успішною компанією: Zara, IKEA… І що буде далі за цією бізнес-моделлю? Не бійтеся помилятися. Усі, хто програли міграцію капіталу, а це 80% компаній, не подумали на кілька кроків наперед
- Головне – це клієнт, це найважча річ у бізнесі
- Що таке магнетизм? Це найкраща функціональність у моїй галузі помножена на найтісніший емоційний зв’язок клієнта з моїй продуктом
- Якщо працівники ставляться зі захопленням до своєї компанії, клієнти це відчувають
- -Не перевинаходьте, а імітуйте…
- Колись найкраща бізнес-модель перемагала найкращий продукт. Тепер найкраща бізнес-система перемагає найкращу бізнес-модель
- Придумайте своє гасло, магнетичну місію! Гасло змушує змінити поведінку клієнта – таке гасло зрушує гори і серця. Це створює надзвичайну внутрішню енергію в компанії
- Smart people hate to fail: the smartest people love it. Провал -– це класно, якщо ви провалюєтеся швидко і дешево
- Рухайтеся повільно, щоб рухатися швидко
- Найкращі рішення приймаються тоді, коли ви можете встановити ті зв’язки, які не можуть встановити інші, бо інші їх просто не бачать.
- Ми вчимося краще, коли вчимося у конкурентному середовищі
- Прибутковість – це ресурси, які готові до реінвестицій у бізнес, і у суспільство
- Компанії швидше змінюються, якщо вони змінюють зміст своїх розмов
- І на останок – усі ваші читання, знання, досвід не маю значення, якщо ви не почнете застосовувати їх на практиці. Тому робіть щось!