Навчитися думати інакше
16 Квітня, 2013

Чи доводилось вам бувати в супермаркеті, де цукерки та інші солодощі розміщені так, щоб їх не могла бачити дитина, а на касах, незалежно від пори дня, діє принцип “1+1”, тобто один покупець у черзі, одного обслуговують?

А чи спадало вам на думку, що в закладах швидкого харчування можна поставити столики для сповивання?Що ви знаєте про організацію “Навчання для Америки”, своєрідний педагогічний аналог корпусу миру, який змінив систему державної освіти у США та забезпечив високопрофесійними кадрами найбільш “неблагополучні” школи країни?Як створити попит на симфонічний оркестр чи побудувати успішний бізнес, який вирішить проблему паркування, забезпечення транспортом, сприятиме чистоті довкілля і при тому заощаджуватиме кошти клієнтів?Про це – у новій книзі Адріана Сливоцького “Мистецтво творення попиту: як передбачати прагнення покупців”, виданої  минулого року в Україні Львівською бізнес-школою УКУ. “В цій книзі Адріан Сливоцький показує, як можна, незважаючи на кризу та часи невизначеності, через рішучі, амбіційні та разом із цим цілісні проекти створювати щось нове і потрібне споживачам. Успіх створення нового попиту завжди починається з одного й того ж: особи, проблеми та ідеї”, – пояснює Софія Опацька, директор Львівської бізнес-школи УКУ.Сам автор у передмові до українського видання пише:“Нещодавно мені наснився незвичайний сон. У ньому сотні тисяч людей країни почали думати й поводитися по-іншому. Вчителі ставили на перше місце учнів. Музиканти ставили на перше місце слухачів. Підприємці ставили на перше місце споживачів. І величезні підприємства на перше місце ставили споживачів. Великі університети ставили на перше місце науку. І державні чиновники, які завжди керувалися й керуватимуться власними потребами, витрачали 50% свого часу на те, щоб поставити першими інтереси громадян.Сталися дивні речі. Справи поліпшилися. Такий спосіб поведінки переймали інші: знайти найбільші проблеми “споживачів” (учнів, слухачів, покупців, науковців чи громадян); вирішити їх в особливий магнетичний спосіб; зробити ще раз і ще раз.Почався рух на покращення по висхідній спіралі. Перші здобутки стали інвестиціями в майбутнє. Сукупний результат здивував нас усіх. Через сім років…” Що ж станеться через сім років, якщо скористаємося порадами Адріана Сливоцького, – читайте в книзі.А ми пропонуємо уривок з неї про те, як медицина працює для людей і при цьому заощаджує 20% коштів.

Джерело: lvivpost.net

Інші публікації

Аби розпочати свою справу, вам знадобиться хороша проривна ідея. Ось чотири способи, як її знайти і вигадати

Новое Время

Журнал НВ поговорив зі Сливоцьким про головну бізнес-проблему останніх тижнів — вплив сумнозвісного коронавірусу на світову економіку. Адріан Сливоцький, американський економіст і фахівець …

nv.ua

Чому компанії – світові лідери мають стільки шанувальників серед споживачів Після 2008 року ринки регулярно “трусить” від економічних негараздів. Багато …

ipress.ua